Odenfönster är ett växande fönsterföretag med inriktning special- och
kulturfönster. Målet att bli bäst i landet. Vi har lång erfarenhet inom
fönsterbranschen, då vi startade år 1958. Våra kunder är från hela Sverige och produkterna är i varierande färg, form och storlek.
Tror du att du är rätt för oss och vi för dig? Du kommer att ingå i ett kompetent och ansvarsfullt team och vi värnar om en positiv teamkänsla. Vi utvecklar och arbetar i projekt för att uppnå bästa resultat.
Uppdrag:
Vi söker dig som trivs i en självständig roll och kan ta ett stort ansvar över ekonomifunktion, stödja inköp, sköta transportbokningar
och svara i telefon. Tjänsten är heltid med placering i Odensberg.
Arbetsuppgifterna består av:
- Löpande bokföring inklusive kund- och leverantörsreskontra
- Moms och skatter
- Lönehantering
- Analys, budget- och kalkyluppföljning
- Inköp
- Logistik, kontakt med transportbolagen
- Du kommunicerar med kunder och leverantörer, oftast den första kontakten
- Diverse service mot produktion
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänster, gärna från
producerande företag. Du behöver ha en gedigen kunskap inom ekonomi, bokföring m.m.
Som person har du ett driv, är en ”doer”, gillar siffror och får saker att hända. Du trivs i en självständig roll där du strukturerar och tar ansvar för ditt arbete. Vidare är du kommunikativ och har förmågan att vara lyhörd. För att lyckas med tjänsten har du kontroll på detaljerna
samtidigt som du kan hålla ett helhetsperspektiv.
Vi arbetar med Visma administration och lön och WinPlan
affärssystem. Excel ett verktyg vi använder mycket.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi går igenom ansökningarna fortlöpande.
Maila din ansökan, med CV och personliga brev till,
carina@odenfonster.se.
Har du några frågor om tjänsten?
Kontakta Carina.
Telefonnummer: 0515 – 20 12 72.